STRONA TESTOWA FRITO.PL, WSZYSTKIE OPERACJE PRZEPROWADZONE ZA JEJ POŚREDNICTWEM SĄ NIE WAŻNE I NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ
Znajdź produkt:
  Potrzebujesz pomocy? zadzwoń tel. 12 379 45 45
 

Zwroty i reklamacje


Zwroty
W ciągu 10 dni od daty zakupu masz prawo prawo do zwrotu kupionego u nas produktu, bez względu na przyczynę (Konieczne jest jedynie, pisemne uzasadnienie). Datą zakupu jest data na wystawionej fakturze. W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu i nie nosi śladów używania. Zwracany towar nalezy wysłać do nas na własny koszt. W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, wraz ze zwracanym lub reklamowanym towarem, prosimy dołączyć oryginał faktury. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji, wymagane jest poinformowanie nas o tym na adres e-mail gastronomia@frito.pl z podaniem powodów, nr konta oraz pełnymi danymi adresowymi. Pieniądze przelewamy na następny dzień od otrzymania zwrotu przedmiotu do naszej siedziby.
Reklamacje
W chwili odbioru towaru dokładnie sprawdź przesyłkę. Jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia opakowania, nie przyjmuj przesyłki i w obecności kuriera lub pracownika firmy, która dostarczyła produkt sporządź protokół szkody. Poinformuj także pracownika Gastronomia.Frito.pl pod numerem tel. 12 379 45 45, który pomoże Ci w zaistniałej sytuacji. Po opłaceniu przesyłki masz prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera lub pracownika firmy, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczeniem protokołu reklamacyjngo.