STRONA TESTOWA FRITO.PL, WSZYSTKIE OPERACJE PRZEPROWADZONE ZA JEJ POŚREDNICTWEM SĄ NIE WAŻNE I NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ
Znajdź produkt:
  Potrzebujesz pomocy? zadzwoń tel. 12 379 45 45
 

Zamówienia


Jak złożyć zamówienie


1. Znajdź odpowiedni produkt na stronie za pomoca wyszukiwarki lub wybierając odpowiednią kategorię w menu na górze strony.



2. Dodaj produkt do koszyka (jeśli jest dostepny od ręki).
3. Po dodaniu do koszyka produkt będzie widoczny w koszyku po prawej strony strony.
4. Kliknij "kontynuuj" jeśli chcesz sfinalizowac zamówienie.
5. Wybierz sposób dostawy i płatności.
6. Przeczytaj i zaznacz odpowiednie pola.
7. Kliknij "dalej" i przejdź do następnego kroku
8. Wypełnij dane kontaktowe i adresowe oraz jeśli potrzebujesz fakturę - dane do faktury.
9. Potwierdź zamówienie.
10. Opłać zamówienie.


Jak zapłacić za towar


Za zamówienie mozna zapłacić na 3 sposoby:
- przelewem bankowym
- przy odbiorze (płatność listonoszowi lub kurierowi),
- gotówką w siedzibie firmy.


Koszty dostawy


Zamówienie powyżej 2000 zł brutto - DOSTAWA GRATIS!

Drobne rzeczy:
8 zł - przesyłka pocztowa ekonomiczna,
9 zł - przesyłka pocztowa priorytetowa,
15 zł - paczka pocztowa ekonomiczna,
17 zł - paczka pocztowa priorytetowa.

Duże rzeczy:
30 zł - kurier UPS


Termin dostawy


Jeśli produkt znajduje się w magazynie wysyłka następuję następnego dnia od momentu zaksięgowania płatności na koncie a najczęściej jeszcze tego samego dnia, jeśli płatność została zaksięgowana do godz. 12 w dniu złożenia zamówienia.